شراره از هیچ چیز نمی ترسه

شراره یک نابغه است

شراره از هیچ چیز نمی ترسه

شراره یک نابغه است

سنجر سلطان چشم خروسی

 

هر روز که به اول اردیبهشت نزدیک می شوم فشار روحی بر من بیشتر می شود و من گاهی بر طبل بی عاری می زنم و گاهی چنان در اضطراب گم می شوم که  حتی شفا ی عاجل نیز نیست.....چرند می بافم و می بافم و تافته ی جدا بافته است افکارم که  سیاه می کند برگ های کاغذ را و  من می مانم و این چند روز و عاقبت کار و جناب مادیات می ماند و یک عمر و عاقبت  کار.سنجر سلطان چشم خروسی می خورم و می خوابم و اگر نشد قرص می خورم و می خوابم و اگر نشد خودم را به خواب می زنم و در نقش خواب خوابم می برد و چرند می بافم و نمی دانم که در این تب چه لزومی دارد که بنویسم!شاید خسته شدم از رنگارنگ قرص های سه  تا صبح و چهار تا شب و خسته شدم از میان زمین و اسمان ماندن و دنبال ماده ای تبصره ای و یا قانونی که مرا نجات دهد از رنجی که می برم...از رنجی که می بریم ...اول اردیبهشت زود تر بیا....زود تر .....زود....

سلطان سنجر یا همان سنجر سلطان چشم خروسی نوعی غذاست سرشار از کشک و کشک خواب می اورد و من  می خوابم چرا که کشک دوست دارم و شرایط فوق هم اش کشک خاله ام است بخورم پامه  و نخورم نیز پامه......پس به سلامتی جدایی از جناب مادیات می خوریم سنجر سلطان چشم خروسی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد