شراره از هیچ چیز نمی ترسه

شراره یک نابغه است

شراره از هیچ چیز نمی ترسه

شراره یک نابغه است

کسی هست که به من نه گفتن را بیاموزد؟

 
گاهی می نشینم و ساعت ها فکر میکنم که سرچشمه ی هم ی مشکلاتم از کجا اب می خورد....و به این جواب می رسم که نمی توانم به خواسته های دیگران جواب منفی بدهم...گاهی انقدر برایم سخت می شود که روز ها لقمه را دور سرم بچرخانم تا به طرف بگویم که جوابم منفی است و در اخر باز هم نمی توانم خواسته ی خود را به وی بفهمانم و ناچار تن به چیزی میدهم که قلبا راضی به انجام ان نیستم...گاهی می خواهم تنها باشم...کافی است بگویم که می خواهم تنها باشم...تنهایم بگذارید...اما اینقدر دلیل و منطق می اورم و اینقدر جواب پس می گیرم که می گویم به جهنم ....باشد ...قبول...تنها نمی مانم...گاهی فقط یک نه گفتن مرا راحت می کند از همه ی تعلقات...اما نمی توانم نه بگویم....اگر یک بار به کسی جواب منفی بدهم تا روزها عذاب وجدان میگیرم...و جالب اینکه افرادی که از این عادت من سوئ استفاده کردند کم نبودند...در زندگی...در شغلم...در احساسم....که البته هیچکس هم مقصر نبود الا خودم...کسی هست که به من نه گفتن را بیاموزد؟
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد