شراره از هیچ چیز نمی ترسه

شراره یک نابغه است

شراره از هیچ چیز نمی ترسه

شراره یک نابغه است

سلام به زندگی هر چند تلخ و گاهی شیرین...

سلام به سرنوشتم هرچند عجیب و غریب و پیچ در پیچ....

سلام به هر چیزی که مرا شاد می کند و بدرود به هر انچه که مرا غمگین وفسرده میکند...

و خوش امد می گویم به همه ی اتفاقات خوبی که به سوی من می ایند و به باد می سپارم تمامی خاطراتی که گاهی ازار می دهد روحم را...

و به شب بیداری هایی که به امید صبحی ازاد سحر میکنم...و به روزگاری که به دنبال ازادی ام تا شامگاه  در تکاپو هستم...

به دلخوشی های کوچکم و به ارزوهای بزرگم...به مشکلات بزرگی که با یگانه معبودم خار و کوچک می نماید...

ایزد را سپاس به خاطر همین نفسی که می اید و میرود ....به خاطر یک روز خوش تابستان...بخاطر یک لبخندمادر...به خاطر هر نعمت بزرگی که پروردگار به من هدیه نموده و غرور جاهلانه ی ام نمی گذارد که انها را ببینم و شکر گویم...

حالم می خوش است...نمی دانم خوبم یا بدم....هر چه هستم سپاس گذار مخلوقم...شاید دست بردارد از شوخی های شیرینش.....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد