شراره از هیچ چیز نمی ترسه

شراره یک نابغه است

شراره از هیچ چیز نمی ترسه

شراره یک نابغه است

نامه ای به هیچ کس

چرا فکر می کنی که داره به من بد می گذره و چرا فکر می کنی که شاید گذشت زمان چیزی را حل کنه؟چرا فکر می کنی که راهی هست که من برگردم پیشت و چرا فکر می کنی که می توانم ببخشمت؟چرا فکر می کنی که دروغ همیشه اخرین راه حله؟چرا فکر می کنی که حق به جانب توست؟چرا خودت هم دروغ های خودت را باور می کنی؟ چرا فکر می کنی که بعد از من می تونی ادامه بدی؟چرا فکر می کنی که کس دیگه ای می تونه تو زندگیت جای من را پرکنه؟چرا فکر می کنی که باز هم بعد از من شانس در خونت را می زنه؟چرا فکر می کنی که همه چیز و همه حرف هات یادم میره؟چرا باید فکر کنم که تغییر می کنی؟چرا باید باور کنم که تغییر می کنی؟چرا باید فکر کنم که دیگه دروغ نمی گی؟چرا باید فکر کنم که دیگه آسیبی به من نمی رسونی؟چرا باید فکر کنم که گذشته ها گذشته؟چرا باید فکر کنم که دوستم داری؟چرا باید فکر کنم  که دوستم نداری؟چرا باید فکر کنم که دیگه تنها نمی مونم؟چرا باید فکر کنیم که ما باید ادامه بدیم؟

تو اونجا خوش و خوشحال و من این جا اسوده .تو به فکر جیبت و من به فکر ذهنم.تو به فکر کارت و من به فکر کارم.تو با اروزهای بزرگت و من با ارزوهای به باد داده ام.تو با دلخوشی های سطحی ات ومن با تسکین احساساتم.

راستی هرچه که تو با منت به من میدادی اکنون به دیده منت به من می دهند...

از حالم بپرسی یا نپرسی بسیار خوب هستم گویی که چندین سال است که زندگی اینچنین روی خوش به من نشان نداده......

و اخرین حرفم با تو ........هیچ حرفی با تو ندارم

نظرات 2 + ارسال نظر

سلام خدمت مدیر این وبلاگ بسیار عالی و بازدید کنندگان عزیز .
از شما دوستان که کم و بیش با اینتر نت سر و کار دارید دعوت میکنم به وبلاگ من(گوشی رایگان .::برای اولین بار در ایران::.) هم سر بزنید بی فایده نیست .
به تا آخــر خوندنش می ارزه
هر کی گوشی رایگان میخواد هر چه سریع تر بیاد (توضیحات بیشتر در وبلاگ )
واقعیه
چقدر زود دیر می شود.

www.freegiftx.blogsky.com

alex 11 آذر 1387 ساعت 01:13 http://www.vorojak.blogsky.com

سلام دوست عزیز
وبلاک قشنگی داری
آدرس وبلاگم رو ذکر کردم دوست داشتید خبرم کنید تا تبادل لینک داشته باشیم

عنوان وبلاگم
جدیدترین ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد