شراره از هیچ چیز نمی ترسه

شراره یک نابغه است

شراره از هیچ چیز نمی ترسه

شراره یک نابغه است

فرهنگ لغت مامانی

من یه مامانی گل گلاب دارم که هر موقع میرم پیشش خیلی به من خوش می گذره.این مامانی من یه سری اصطلاحات به کار می بره که معنایی ماورائ اون چیزی که هست داره

۱-مامان بزار من ظرف ها را می شورم:معنی میدهد:زود تر یکیتون پاشه ظرف ها را بشوره

۲-ظرف ها را بزارین یه ساعت دیگه بشورین:معنی:همین حالا بشور و نزار برای یه ساعت دیگه

۳-به پسر افغانیه بگم بیاد جارو کنه:معنی: پاشو جارو کن یعنی تو قد بچه افغانیه هم نیستی؟

۴-من گرسنمه و باید غذا بخورم:معنی :اینقدر میدم بخوری تا بترکی

۵-شام حاضری بخوریم:معنی:پاشو منقل را بیار کباب داریم

۶-به جان دامادم راست میگم:معنی: زیاد رو صحت حرفم حساب نکن

۷-پاشم برم پیاده روی:معنی:تو بمون خونه تا من برم وسایل پروار کردنت را بخرم

۸-کاش امشب هیچکس نیاد خونمون:معنی:امشب مهمان های داریم که تو باشون راحت نیستی

۹-من باید دائم میوه بخورم:معنی:چرا میوه نمی خوری خون به دلم کردی

۱۰-چر مهران برام نیاری:معنی: چایی که میاری کم رنگ نباشه و کف نکنه!

اگه چیز دیگه ای یادم اومد اضافه می کنم!!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد