شراره از هیچ چیز نمی ترسه

شراره یک نابغه است

شراره از هیچ چیز نمی ترسه

شراره یک نابغه است

زنم با لگد زده زیر شکمم

مرد:آه اقای دکتر خانمم با لگد به زیر شکمم  زده.

دکتر: کجا دقیقا"

مرد: زیر شکمم

دکتر: اینجا؟

مرد: نه پایین تر

دکتر: خوب اینجا که اسم زیر شکم نیست اسمش یه چیز دیگس

مرد: خوب اخه دور از ادبه که در این وبلاگ بگم

دکتر:خوب من که هیچ تورمی یا کبودی یا جراحتی نمی بینم چه طور می گی که ضربه خورده؟

مرد: اقای دکتر راه رفتتن من را ببینید......کج کجی راه میرم.....خوب نگاه کنید

دکتر: اخه این که دلیل نمی شه اقا!!!!

مرد:خوب اخه خانمم به من لگد زده پس چرا درد می کنه؟؟؟؟

دکتر:اصلا" خانمت برای چی باید شما را بزنه؟

مرد: اخه من داشتم کتکش میزدم  بعد هی زدمش هی زدمش هی زدمش بعدش که اون رفت پیش خودم فکر کردم که ای بابا حالا این دفعه دوباره میره پزشک قانونی و ازم شکایت می کنه .بزار پس خودم زود تر برم  دست پیشا بگیرم که پس نیوفتم.شاید که یه دیه ای هم بم دادن!!! اقای دکتر راس می گن که دیه اش به اندازه جونه یه نفر می ارزه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دکتر: بله همین طوره اما پسرم شما نمی تونید که شکایت کنید

مرد : چرا اقای دکتر؟؟؟؟!!!!!

دکتر:چون کسی که دست روی زنش بلند کنه و بعد بخواد که با نامردی کلاه سر همه بزاره نمی تونه شکایت کنه .

مرد: می تونید بگید به چه دلیل؟

دکتر : چو ن ادمی مثل شما اصلا" زیر شکم نداره!!!!!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد