شراره از هیچ چیز نمی ترسه

شراره یک نابغه است

شراره از هیچ چیز نمی ترسه

شراره یک نابغه است

من من من

سلام این روزها اینقدر گرفتارم که حد واندازه نداره اینقدر باید فعالیت کنم که دیگه وقتی برای نوشتن یا تهیه یه پست توپ پر طرفدار و پر خواننده را ندارم الان ساعت ۲.۳۲دقیقه بامداده و اگه می پرسید که چرا بیدارم برای اینه که دارم نهار درست می کنم چون فردا برنامه کاریم اینقدر شلوغه که نمی دونم ایا ...............

الان ساعت ۲.۳۸دقیقه است می پرسید چرا این وقفه در نوشتنم پیش اومد چون بوی سوختن به مشامم رسید .نه دروغ گو سگه. یاده غذام افتادم رفتم یه سری بش بزنم دیدم که ای دل غافل بوی سوختنی میاد .هزار تا امن یوجیب نذر کردم که شوهرم از بوی سوختن غذا بیدار نشه و قر بزنه که ...........

خلاصه با سرعت تمام اول دوتا لیوان اب ریختم روش بعد ادویه کاری را دادم دمش و بهد دیدم حال نداد و هنوز یه جوراییه بادمجون ریختم توش .بعد دیدم که بوی کاری را دوست ندارم ابغوره ریختم خلاصه بیچاره شوهرم فردا چه غذایی بخره .من که فردا را رژیم می گیرم !!!

داشتم میگفتم فردا باید اول برم سر کار بعد ۱۲ برم برا مامانی گلم (مامان بزرگم)یه کادو بگیرم چون از مامانم هم واجب تره(برای هر دوتا مامانی ها باید بگیرم اما این یکی دم دست تره) برای مامانم هم باید یه خاکی بر سر بریزم دیگه خودم هم به امید خدا شوهر جونم یه چیزی می گیره دیگه .تازه کادویه تولدم هم دو هفته دیگه دارم .سره برنده شدنش تو مناقصه هم باید بده اگه دوست داشت یه چیزی هم بابت غذای امشب

الان ساعت۲.۵۶دقیقه است علت تاخیر هم همون غذاس

رفتم در قابلمه را باز کردم دیگه نزدیک بود حال خودم بد بشه یه بوی کاری می داد که هر انسان سالمی را دگر گون می کنه

منم که طاقت ندارم شوهرنازنینم گرسنه بمونه(قرقر بکنه)با ترفندی خاص چنان مزه ای را به غذا دادم که فردا کفش ببره.اول که مرغ و سیب زمینی های داخلش را به مایتابه منتقل کردم بعدقابلمه حاوی بادمجان و کاری وابغوره را در کابینت  پنهان کردم سپس رب وسس را اضفه کردم و مقدار قابل توجهی زعفران مثقالی ۱۰هزار تومان را ه ان اضافهکردم خدا را شاهد میگیرم چنان عطری در فضا پیچیده که هر ادم سیری را گرسنه می کند

باید بگم من دستپخت خوبی دارم اما خودتان قضاوت کنید اخه حالا وقت نهار پختنه؟؟؟؟

بی زحمت تا دوباره غذام نسوخته شمارا به خیر و مارا به سلامت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد