شراره از هیچ چیز نمی ترسه

شراره یک نابغه است

شراره از هیچ چیز نمی ترسه

شراره یک نابغه است

زندگی ام فقط همین است

من می خواهم برایتان از زندگی پر فراز و نشیب و غم انگیز خود بگویم اری درست 23 روز است که کرانچی نخورده ام نه دروغ گو سگ است امروز با گلی خوردیم .قلیان هم کشیدییم .کمی هم ای نیمه ابری  یک دو سه بسته ماکارونی پختیم و میل نمودیم .داد از گرسنه ماندن .23 روز است که من یک پرس غذا هم نخورده ام .یادش بخیر دیروز عجب چلو گوشت و باقالی خوردیم.درست 23 روز است که بیرون نرفته ام از این خانه  همچون زندان .راستی گفتم که پریروز که رفته بودیم خیابان نظر عجب پالتو های قشنگی اورده بود .درست 23 روز است که شهرزاد را ندیده ام بیچاره سونسولش مریض است .درست 23 روز است که از چای نخورده ام شهرزاد این چایی که اوردی خیلی سنگین است.درست 23 ماه است که اپ نکرده ام 

فقط می خواستم بگویم که من زنده ام اما دیگر حوصله شما بی یخار ها را ندارم که هی التماستان کنم نظر بگذارید

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی 12 آبان 1387 ساعت 20:42

حرف از ۴ سال زدین آره درست ۴ ساله که عاشقشم اما نتونستم فراموشش کنم هر کاری کردم نمیشه آره اونم اسمش شرارست و اهل کرمانشاه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد